Thursday

2013



 
Idag började dagen med sovmorgon igen (har haft det i stort sätt hela veckan) vilket var riktigt skönt! Har bara haft tre lektioner idag också, spanska, kommunikation och foto men som endå tog 7 timmar i skolan på grund av alla håltimmar.. Fotolektionen idag var riktigt rolig, efter att jag fått kameran att fungera så att säga. Gick iväg till ett ställe en bit ifrån skolan för att ta lite höstbilder till uppgiften vi fick idag, men såklart så ville inte kameran fungera som jag ville och "kamerakunnig" som jag är kunde jag inte lösa det heller. Som tur är slog det mig att ringa och fråga Hanna om hjälp (hennes blogg hittar ni häroch hon lyckades faktiskt förklara för mig (riktigt bra gjort med tanke på riktigt okunniga mig) hur jag skulle fixa problemet, så yes - jag hann få mina bilder tagna tillslut och blev ganska så nöjd!
 
Nu ska jag försöka ta tag i engelskauppgiften som ska in imorgon, den jag har skjutit upp i över en vecka nu eftersom att "jag alltid har tid senare" som vanligt. Men den här "dagen-innan-inlämningsdag" uppgiften ligger faktiskt ganska bra till om man jämför med hur det är annars, hälften gjort - hälften kvar den här gången.
 



Helena

http://www.healthbyhelena.com

Fin bild!!! <3

Svar: åh tack!! <3
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?