Tuesday

2013



Sundae medk kolasås, godaste glassen
 
Dagen började med att jag såklart åkte in till skolan 2-3 timmar alldeles för tidigt än vad jag egentligen skulle behöva göra, bara för att jag glömde bort att vi hade sovmorgon?! Vad hände Elin? Det var iallafall något jag inte kunde förlåta mig för på ungefär hela förmiddagen. Började iallafall dagen med att grammatikprov i svenskan, vilket jag har gruvat mig väldigt mycket för innan så det känns skönt att ha det gjort. 
 
Lunchen som serverades idag var broccolisoppa med äppelpaj (nej jag förstår inte heller blandningen) så jag och Maddis åkte upp till Mc Donalds och åt lunch där samt lite glass på det för att fira att grammatiken är över kan man säga, så låter det lite bättre. Korv, broccolisoppa, fiskgratäng, korv... nej, maten den här veckan är inte den bästa så att säga.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?