Vandring!

2013



 
 
Nu är det över. Vandringen för den här terminen och förhoppningsvis alla terminer framöver med. Det var meningen att sträckan var 1.2 mil, men tydligen råkade vi gå lite fel så det blev drygt 1.5 mil istället, vilket inte var det bästa att höra under den jobbiga färden uppför sista backen. Men hur det än blev, så gjorde vi det! Heja!

Senare ikväll blir det att träffa Matilda (som jag inte sett på år och dar) en sväng, så det ska bli riktigt kul och vi får se vad vi hittar på för något! Nu ska jag iallafall gå och göra mig iordning lite, så jag slipper gå runt och känna mig som en svettig, äcklig människa ännu fler timmar av den här dagen. De timmarna är in the past.
 



moster

Visst e de skönt med frisk luft :)
Ha de bäst kära Du...stor kram







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?