Wednesday

2013



 
 
Gissa vad?! Jag kom faktiskt ihåg att det var sovmorgon som gällde idag, riktigt bra om ni frågar mig. Dagen i skolan började alltså inte då för ens vid 12.00, så blev hämtad av Emma runt 10.00 eftersom hon passade på att övningsköra in till skolan som förvånadsvärt gick bra? Vad hände där? Sist höll vi på att krocka in i en buss, bli inkörda bakifrån av en bil och till sist men verkligen inte minst, jag höll på att flyga ut genom framrutan kändes det som eftersom det blev TVÄRSTOPP mitt framför ett trafikljus och hennes bil har inga bälten där bak. Men ja, jag lever iallafall. 
 
För att överleva lektionerna på eftermiddagen behövde vi lite socker, så vi fixade det under en lång rast. Har kommit fram till att mina dagar består nästan bara av raster. Nej men det är så onödigt att ha långa raster utifrån lunchen, det drar bara ut på dagarna ännu mer. Nu ska jag försöka ta tag i massa dryga uppsatser och skit som ska in om några dagar, sista sekund som alltid - here we go!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?