cute as a button

2014



 
Det finns otroligt mycket som jag gillar med våren och sommaren, både små och stora saker - det är jag nog inte ensam om. Hur som helst, en av alla dessa små saker är alla nya nagellack som kommer ut. Någon mer som håller med?! På våren älskar jag att ha ljusa, pastellfärgade naglar vilket såklart håller i sig under sommaren med, men då är neonfärgade lack även ett alternativ för min del - speciellt när man blivit lite brun. Jag köpte ett lack från Essie förra veckan vid namn "cute as a button" som ni ser på bilden. Det är ett korallfärgat lack som är otroligt fint i person och jag kommer definitivt att bära det många gånger från och med nu. Mitt absoluta favoritmärke gällande nagellack är Essie, just för att det har en bra, tjock med smal pensel att måla med, täcker bra, samt håller otroligt länge. 
 
Vad har jag mer gjort idag? Började min dag med ett skriftligt prov i idrott som faktiskt gick ganska så bra med tanke på hur lite jag pluggade inför det. Fick även ett intressant samtal gällande ett eventuellt jobb i sommar, vilket jag verkligen hoppas på att få eftersom det hade passat mig perfekt om jag får säga det själv och jag tror att jag skulle trivas riktigt bra med det. Inte nog med det, så skulle det kunna ge en del inför framtiden också vilket såklart inte är fel. Hur som helst, håller tummarna och hoppas på det bästa. ♡
 



:)

Vilken nagelacksborttagning använder du? :)

Svar: I nuläget använder jag OPI's acetonfria (en röd flaska) som funkar riktigt bra - speciellt det med att man inte blir torr runt nagelbanden av den!

Men har även använt H&M's acentonfria (en blå flaska) förut som funkar helt okej bra annars för priset! :)
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?