Easter

2014



 
Glad påsk! Bättre sent än aldrig, eller vad säger ni? Påsken firades igår här hemma tillsammans med min familj, moster, kusiner och kusins tjej - riktigt bra sällskap med andra ord. Istället för att äta påskmat, så grillade vi och åt chokladdoppade jordgubbar till efterrätt vilket var så mycket bättre enligt mig. Var det någon mer som inte åt påskmat igår? Utan grillade eller liknande istället? Senare på kvällen tog jag och Maddis en liten roadtrip eftersom det gäller ju trots allt att passa på nu när vi har sådant fint väder!
 
Idag ska jag plugga lite svenska eftersom vi har en uppgift som ska in idag (ja, vi har fått läxor över lovet) och sedan ska jag dra ner till gymmet en sväng. Jag ska även försöka hinna med att sola lite eftersom vi har klarblå himmel idag och temperaturen ska bli hela 16 grader (alltid något) idag! Hur underbart?! ♥ 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?