Friday

2014



 
Idag blev det ytterligare en ganska lugn dag i skolan med endast två lektioner vilket alltid är lika skönt under fredagar. Utöver lektonerna var jag även på en föreläsning gällande tips och vägledning till ungdomar som vill ut och jobba i Europa efter gymnasiet, vilket var riktigt intressant med tanke på att jag själv funderar på att dra någonstans efter gymnasiet. Trots att jag gärna vill ta mig till USA, så kan det såklart vara bra att ha en plan B - så som någonstans i Europa (UK kanske?) eftersom det verkade som att det fanns otroligt många vägar att gå där. Det gäller ju att börja någonstans, så är det - mer om det senare. Hur som helst, efter skolan drog jag och Maddis ner på gågatan och tog en fika inne på Helmers. Om en stund ska jag dra mig ner till gymmet en sväng, sedan får vi se vad jag hittar på! ♥
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?