Monday

2014



 
Hela den här dagen har varit otroligt seg hittills, men det kanske inte är så konstigt med tanke på vädret när jag tänker efter? Hur som helst, slutade skolan innan lunch idag - så det blev att komma hem tidigt vilket var riktigt skönt. Ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad jag har gjort sedan dess, har bara slöat runt här hemma skulle man kunna säga?!
 
Nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite inför matteprovet imorgon tillsammans med en snapple och Taylor i öronen. Det här måste vara det värsta kapitlet hittills om jag får säga det själv, andragradsfunktioner, logaritmer, exponentiella förändringar och så vidare - inget jag vill stöta på igen kan jag då säga. 



Anonym

Din blogg är lika underbar och fin som du. Helt fantastisk med lite awesomeness on top. Fortsätt så världens bästa pingla.

Svar: Men åh, tack så mycket - vad himla fin du är. Vem du än är så slår jag vad om att du är minst lika bra själv!
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?