Roses

2014



 
Hur fin är inte denna tröja!? Den blev ett av mina fynd under dagen i Borlänge och finns inne på H&M för endast 99kr - ett perfekt plagg till våren. ♡
 
Hur som helst, vad har hänt under de senaste dagarna? Jo, det har varit en hel del både bra och dåliga saker. Min iPhone tog årets första topp i år, vilket han gärna hade kunnat skippat att göra eftersom det var rakt ner i toaletten - så den är på lagning just nu. Jag går fortfarande att nå dock (nu efter två dagar) eftersom jag nu har en annan telefon så länge. Ska vi går över till lite mer positiva saker, så har det även varit en del arbetsbolag som har hört av sig för att boka arbetsintervjuer vilket jag är riktigt glad över - skulle vara så skönt att få veta om det blir/vad det blir för jobb i sommar.
 
Imorgon så är det Valborg, vilket jag antar att ingen har missat (även fast jag nästan gör det känns det som) och det blir då att fira tillsammans med några kompisar på kvällen. Mina fina vän Anna från Sthlm kommer även hit till mig och stannar tills på fredag, vilket ska bli riktigt roligt. Det kommer dock bli lite tajt med tiden känns det som eftersom skolan slutar vid 16.00-tiden imorgon, Anna kommer fram runt 17.00-tiden och vi ska iväg runt 18.00-tiden - men det löser sig.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?