Wednesday

2014



 
Idag på eftermiddagen blev det att åka in en sväng till Mora för att handla lite samt passa på att svänga förbi nyöppnade Jula och Rusta i jakt på några solstolar - men det var lättare sagt än gjort om man kan säga så. Jag tror minsann att halva befolkningen här där jag bor var inne i varuhusen och trängdes, gamla pensionärer knuffades och trängdes mer än vad som bör vara möjligt eller vad man ska säga? Haha! Några solstolar idag blev det inte eftersom det knappt gick att ta sig fram där inne, men fick med mig två stycken Maybelline Baby Lips i sorterna "Hydrate" och "Peach Kiss" från Rusta iallafall. 
 
Vad har hänt mer idag? Jo, jag fick ett mail från ett arbetsföretag i Sthlm om en kommande arbetsintervju som ska bokas in vilket jag är otroligt glad över. Tänk er att ha ett meningsfullt arbete där sina insatser går till något riktigt otroligt bra? Det är precis vad det här jobbet skulle ge och jag ser verkligen fram emot intervjun. ♥
 



Biw Kerdklai

http://biwkerdklai.blo.gg/

Det kommer och gå så bra så på arbetsintervjun! Jätte fin blogg, saknar dig! Puss

Svar: Tack så mycket hjärtat, hoppas på det!! Saknar dig med, vi får ta och ses snart tycker jag! Puss
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?