Yves Rocher

2014



Beställde några produkter från Yves Rocher för några dagar sedan. 
 
Det är inte lätt att hinna blogga samtidigt som man har två jobb (varav ett på heltid) och en lägenhet som ska skötas på det - något jag har märkt under de senaste veckorna. Nu kommer det bli ändring på det dock, eftersom jag har jobbat klart på mitt heltidsjobb och har nu bara några arbetspass inom mitt eventjobb att sköta. Klockan 08.00 imorse var jag iväg på en utbildning inför måndagens eventjobb vilket gick bra - trots att det inte var det lättaste att ta sig tid med tanke på stormen som varade här tidigare idag. Jag fick bokstavligt talat hälla ut vatten ur mina skor när jag kom hem. Imorgon ska jag iväg till Södertälje för ytterliggare ett eventjobb och sedan passa på att hälsa på Matilda (min föredetta granne hemma i Orsa) som numera bor där borta - perfekt tajming. 
 
Just nu sitter jag och väntar på att min tvätt ska bli klar och sedan får vi se vad jag hittar på för något. Det här med att bara vila och ta det lugnt är inte riktigt min grej, hur mycket jag än vill och försöker - men det finns säkert något positivt med det med. 
 
Juste ja, med tanke på bilden - så tänkte jag tipsa om produkterna som ni ser. Ansiktssprayen till höger är verkligen en favorit, den ger huden en uppfräschande vitaminkick samtidigt som den har en fixerande effekt på smink. Cheek stain längst ner på bilden som ger en solbränd och strålande hud. Torrolja som ger skimmer åt hud och hår samt förhöjer solbrännan. Fick dessutom med en premie, några produkter från deras egna märke. Jag är supernöjd med alla produkter och kommer definitivt att beställa dem på nytt när det behövs. ♡ 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?