Cali dreamin'

2014



 
Om ganska precis ett år har jag fullt upp med den sista terminen i skolan, förberedelser inför studenten och ja - alla andra saker som tillkommer inom det. Frågan "Vad ska du göra efter studenten?" kommer såklart också in bland det - vilket inte är en lätt fråga. Sedan några år tillbaka har LA blivit en stad jag verkligen börjat gilla, speciellt efter resan dit jag gjorde 2012. Jag vet inte varför, men trivdes otroligt mycket under de två veckorna som spenderades där och har sedan dess velat åka tillbaka så fort som möjligt - så dit är det jag vill.
 
Mitt mål efter studenten är att jobba några år här i Sverige först, för att sedan åka dit och plugga. Jobba där skulle också kunna vara ett förslag? Eller kanske bli AU-pair för ett år? Ja, det finns en hel del möjligheter inom samma mål - så något borde jag kunna nå. Ska även försöka komma iväg på en liten semsterresa dit innan dess, för att få uppleva staden ännu en gång samt hälsa på mina saknade vänner inkluderat min Cali-BFF där borta.
 



Helena

http://www.healthbyhelena.com

ÅK!!! Du kommer inte att ångra dig en enda sekund och Sverige står nog kvar när du kommer hem ska du se… ;) Puss på dig!

Svar: Jo men precis, känner likadant när det gäller det!! Puss kusin!
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?