Here we go!

2014



 
Började min dag med att packa det sista, göra mig i ordning och framförallt att försöka vakna till liv eller något liknande. Idag var dagen som skulle spenderas på tåg i ungefär 9 timmar sammanlagt för att ta mig ända ner till Lund. Tog tåget från Mora till Stockholm, för att sedan vara där i 4 timmar tills tåget mot Lund skulle gå. Spenderade de timmarna med Khande och Khnaw inne i stan och blev förälskade i alldeles för många klädesplagg, men vad gör det? Var såklart även ute i sista sekund, men det var bara att gilla läget, spurta på och göra sitt bästa eftersom att vara i tid inte finns i min värld! Matilda och Lina kom iallafall och mötte mig för någon timme sedan, så nu är jag framme - redo för helgen! 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?