Typical monday

2014



 
Tröja, Hollister // Jeans, H&M // Skor, Dr. Martens

Dagens två sista lektioner blev inställda, vilket ledde till att jag slutade 09.15 och det var riktigt skönt. Passade på att följa med mamma och pappa in till centrum en sväng och lyckades även få med mig några saker från H&M hem. Åt lunch för ett tag sedan och ska snart gå ner till gymmet en sväng, efter det blir det att plugga spanska hela dagen lång gissar jag på. Det är ganska så svårt när man har en sådan dålig grund som jag tyvärr har fått. Hur som helst, om jag kör hårt med det idag är provet över imorgon vid den här tiden, får försöka tänka så! 
 



Helena

http://www.healthbyhelena.com

Men du är ju för jävla snygg!

Svar: Går i släkten antar jag?!
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?