Oxford Street

2014



 
Som jag nämnde tidigare så sov vi ingenting timmarna innan under natten vi skulle åka - så vi var långt ifrån pigga då vi satte oss på tåget till Danmarks flygplats. Planet lyfte strax efter 07.00 på morgonen, så vi kom fram till London redan på söndagens förmiddagen. Efter en väl behövlig powernap på 50 minuter, gick vi och åt på närmsta Nandos och sedan tog vi en promenad till Oxford Street som låg skapligt nära oss. 
 
Jag fick med mig en del saker hem från bland annat NewLook, Forever21 och Victoria's Secret som jag är riktigt nöjd med och bilder på dem kommer upp under helgen. Det var otroligt svårt att försöka hålla i pengarna någorlunda bra kan jag säga, men lyckades faktiskt bra med det trots allt. Inne på VS passade vi även på att hälsa på Taylor's outfit som hon bar under årets "Victoria's Secret Fashion Show" som stod uppe på fjärde våningen. Vi tog även en fika efter ett tag inne på Starbucks eller ja, vi satt faktiskt ute och fikade eftersom vädret var så pass bra just då vilket var riktigt härligt. Vi rörde oss hemåt senare på kvällen, åt middag inne på Pizzahut och planerade det sista inför Taylor på måndagen. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?