Tuesday

2014



 
Kom hem från skolan för någon timme sedan, så har precis gjort proteinpannkakor (recept finns några inlägg längre ner) som mellanmål till plugget som nu väntar på mig. Lyxade till det med lite banan och sirap denna gången - hur gott som helst. Sista provet innan lovet har jag imorgon, så det är bara att sätta igång. Kom även fram till idag att gränsen för hur svår matte jag kan förstå, är nådd - det är lite oklart om jag bör skratta eller gråta över hur absolut noll koll jag har? Nu börjar det kännas att stressen börjar bli alldeles för stor, men ja - vad ska man göra när man inte är född med en naturbegåvning gällande matte? Hur som helst, planerar att gå ner till gymmet runt 20.00 tiden och innan dess är det plugga inför samhällsprovet som gäller för min del.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?