En försenad julklapp!

2014



 
Idag fick jag ett paket i brevlådan (älskar verkligen att få paket) som jag såg direkt var min försenade julklapp från min vän Brooke borta i Californien, med andra ord - på andra sidan jordklotet. Det första jag gjorde var att börja skratta rakt ut. Varför då? Jo, för att det satt hela 17 frimärken på det som ni ser - vilket enligt mig var ganska roligt eftersom man normalt brukar använda färre fast med större värde! Haha! Hur som helst, i paketet låg det en Benefit Cosmetics Gettin' Cheeky förpackning med dessa tre produkter som innehåll: 
  • The Cha Cha Tint - a mango stain that beautifully blushes lips and cheeks with a tropical sunset hue.
  • The Posietint - a petal pink that plants a kiss of see-through tint on cheeks and lips.
  • Sun Beam - sunshine in a bottle. This golden bronze highlighter gives you a natural, sunkissed radiance.
Jag är verkligen hur glad och nöjd som helst över den här presenten, hon känner mig alldeles för bra den människan. Det är just det som är så bra när vi ska köpa presenter till varandra, vi tycker och gillar alltid likadant - så lättare kan det inte bli!? Min soulmate med andra ord! Lite synd bara att det om 1 månad är 2 år sedan vi sågs.. Då kommer vi till det här: H a t a  d i s t a n s.
 



Anonym

kan du ge tips på var man kan köpa cut out boots från en svensk sida?

Svar: Självklart! Gör ett inlägg senare idag om det :)
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?