Cut out boots

2014



 Bilder från WeHeartIt
 
Jag fick en kommentar här om dagen där någon bad mig att tipsa om svenska sidor där det går att köpa cut out boots och självklart kan jag göra det. Mina köpte jag ifrån H&M's webbshop i höstas, men dem finns inte kvar just nu som det ser ut som. Det finns dock några olika modeller på Have2have och Nelly (när det kommer till svenska sidor) men sedan också på asos och new look - som är brittiska sidor men som har gratis eller väldigt billig frakt hit. Asos är en sida jag verkligen rekommenderar eftersom frakten alltid är gratis och leveranstiden riktigt snabb. NewLook är också riktigt bra eftersom utbudet bland alla varor där är underbart, riktigt låga samt bra priser och frakten hit endast ligger runt 60kr om jag minns rätt. 

Cut out boots: Nelly
Cut out boots: Have2Have
Cut out boots: NewLook
Cut out boots: Asos
 
Jag älskar verkligen den här sortens skor och är väldigt sugen på att beställa ett till par när våren börjar närma sig. Äger du några skor av den här modellen? Vart är dem köpta?
 



Matilda

http://matildaisbergg.blogg.se

New Look frakten är 5£ så cirka 55 kr, men beställer man över 55£ så är frakten gratis och det är ju bara ca 600 kronor, det kan man ju shoppa för rätt enkelt där haha :)







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?