Söndag i stan

2014



 
Idag åkte jag in till stan runt lunch, för att sedan möta upp Anna och Izabella där inne! Vi började med att äta lunch inne i Kungshallen eftersom jag har suktat efter nachos ganska så länge, men på något konstigt vis så blev det inte det iallafall eftersom deras thaimat aldrig går att motstå hur mycket jag än försöker Hur som helst, efter det bar det iväg ut på Drottninggatan för att leta efter jeans, kappor och hårnålar(?) vilket vi faktiskt lyckades hitta i sista sekund - så det var riktigt bra!
 
Runt 18.00 mötte jag upp Hanna och sedan gick vi ner till Café 60 för att ta en lång fika, vilket var riktigt trevligt. Det som är riktigt dåligt är att det inte står priser bland alla bakelser och är det mycket folk hinner man oftast inte fråga, så det resulterade att min bit kladdkaka, islatte och flaska Snapple blev hela 132kr - billigt va? Eh, vet inte riktigt vad jag ska säga om det mer än att jag ska fortsätta att hålla mig till endast kaffe när jag fikar där igen efter den här gången. Vi planerade även världens bästa sak som ska fullföljas någon dag under mitt sportlov, nämligen att göra massor av hemmagjord sushi (klass med restaurangernas hade vi tänkt, wish us luck) och sedan bjuda lite folk på en riktig sushikväll - hur underabart?!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?