Stockholm

2014



 
Jag är alltid ganska spontan och ja, det kommer jag nog antagligen att alltid vara också. Hade funderat någon dag innan om jag skulle ta och åka ner till Sthlm några dagar innan skolan börjar igen men kunde inte riktigt bestämma mig. Imorse klockan 07.00 bokade jag biljetter, packade väskan och åkte iväg - lika spontan som alltid. Jag hade såklart planerat lite innan, men var tveksam på om jag skulle åka ner iallafall. Kanske för att jag är här lite för ofta ibland?
 
Hur som helst, när jag kom fram så åkte jag hem till min kusin och lämnade min resväska och drog sedan iväg till Ikea för att träffa Khande en stund. Hade verkligen ont i kinderna på vägen hem sedan eftersom det blev en hel del skratt åt världens sjukaste sak, skrattar fortfarande av bara tanken - då kan ni tänka er!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?