Focus

2014



 
Nu är måndagen avklarad, vilket känns riktigt skönt - med tanke på att det inte blev särskilt mycket vila i helgen då min familj kom ner på besök och vi bland annat åkte iväg på en liten kryssning. Mer om det senare. Idag slutade jag jobbet redan vid 13.00, då jag jobbade in några timmar förra veckan eftersom jag hade en intervju och fotografering att göra idag inför ett reportage i ett kommande nummer för tidningen SOLO - håll utkik. Både journalisten och fotografen jag jobbade med var riktigt trevliga människor, så det kändes som att vi fick till det riktigt bra!
 
Mina planer för veckan är inte särskilt många, utan utöver jobbet så ska jag passa på att ta det lite lugnt och vila en del också eftersom jag inte är så bra på att göra det i vanliga fall. Haha! Det är så typiskt att det ska bli världens högsommar nu under hela veckan (då jag jobbar) och sedan dåligt till helgen när jag är ledig? Igen?!
 



Helena

http://www.healthbyhelena.com

Fina kusin! Det ska bli så spännande att se reportaget! <3







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?