Last day of june

2014



 
Det är redan månadens sista dag? Vart tog hela juni månad vägen om jag får fråga? Till skillnad från den här månaden som jag har varit sjuk, så hoppas jag på att vakna upp imorgon  h e l t  frisk - för det hade inte suttit så dumt just nu. 
 
Jag jobbade iallafall torsdag och fredag förra veckan, trots att det inte kändes sådär jättebra att sjukskriva mig nu i början - så blev jag tvungen till det första dagarna under veckan. Jag var hemma (här i huvudstaden) och tog det lugnt både i fredags och lördags - vilket antagligen var ett bra beslut. I söndags spenderade jag dagen inne i stan tillsammans med Khnaw och Khande där vi hann med allt från shopping till att förstöra kaffemaskiner till att dra åt oss lite killar (inklusive en turist) så att säga. Det måste absolut vara en av dem bästa anledningarna med att bo här i sommar - bonden och stadsborna är inte längre 4 timmar ifrån varandra. 
 
Den här veckan blir som vanligt, jobb måndag-fredag och sedan får vi se vad som händer utöver det. Måndagens pass är iallafall avklarat, vilket känns skönt - så nu är det bara fyra dagar kvar tills helg igen och vädret ser för en gångs skull ut att bli kanon. Underbart. ♡
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?