Dear summer

2014



Bilder från WeHeartIt
 
Det är otroligt hur mycket jag saknar sommaren just nu, varenda liten del och detalj av den - stora som små.  Värmen. Mysiga grillkvällar. Outfitsen. Långa dagar, kvällar och nätter. Kilon av vattenmelon. Shopping under soliga dagar inne i stan. Resor. Fikastunder i solen. Strandhäng. Spelningar. Glass. Spontana utflykter med vänner. Shorts. Festivaler med bra folk. Roadtrips. Solglasögon i alla möjliga stilar. Jordgubbar. Träffa massor av saknade vänner.. Listan rullar på?
 
Jag håller mina tummar att sommaren 2014 blir en mycket bättre sommar än vad sommaren 2013 var. Självklart finns det en hel del bra minnen som lyckades uppstå mitt under allt det jobbiga den sommaren, minnen jag fortfarande lever på - men helheten av sommaren är något jag inte vill behöva uppleva igen. Hur som helst, den här sommaren  s k a  bli en bra sommar, med massor av bra minnen och händelser. Så är det bara.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?