Members.com

2014



 
Som ni kanske vet har jag sedan ett tag tillbaka letat efter någon ny vårjacka att lagom till våren, vilket jag faktiskt gjorde för några dagar sedan. Kollade runt lite hos members.com och såg att en "Women's Spring Jackets" kampanj precis hade dragit igång, så skyndade mig att klicka hem en därifrån som fastnade jag för direkt - en vit jacka i jaquard från Glamorous blev det. Om jag minns rätt så fick jag hela 60% rabatt på den, vilket var ett riktigt bra köp med andra ord. Members.com är en sida som erbjuder prdukter till deras medlemmar under tids- och volymbegränsade kampanjer som är till reducerade priser. Vill du som ny medlem få 50kr att handla för under ditt första köp? Kommentera då din e-mail (kommer inte att publicera kommentarena här) så skickar jag en inbjudan via mejl. ♥ 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?