Thursday

2014



 
Kom hem från skolan ganska tidigt idag, eftersom min sista lektion var inställd sedan en vecka tillbaka - vilket jag inte hade någon aning om. Får se det som en bra överraskning, istället för att jag annars hade kunnat planerat att ta mig hem på ett snabbare sätt. Hur som helst, var med Maddis i onsdags och sov över där tills idag. Vakande upp till världens vinter igen, så det blev i stort sätt att pulsa till bussen imorse.
 
Gjorde lite lunch/mellis när jag kom (skolans vingasoppa lät inte så lockande) och satte mig helt fastklistrad framför senaste avsnittet av PLL. Hur i hela världen ska jag klara av att vänta tills juni för nästa avsnitt?! Lite tveksam över hur jag ska klara av det, men det visar sig. Nu ska jag plugga lite och även kolla runt bland lite nyinkommet hos butiker, eftersom det blir att åka till Falun på lördag för lite shopping - underbart. ♥
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?