3 months ago

2014



 
Jag kan verkligen inte förstå att det redan har gått 3 hela månader sedan jag åkte iväg till London tillsammans med Matilda och Lina för att se Taylor under en av hennes konserter där under hennes RED turné?! Hur är den ens möjligt? Ska jag vara helt ärligt, så känns det som om det var förra veckan allt det här hände samtidigt som det känns flera år sedan - hänger ni med? Jag är verkligen hur glad och tacksam som helst att jag fick uppleva det här som tillsammans med resan till Oslo 2011 för att se henne under hennes Speak Now turné är minnen jag kommer att leva på livet ut - så är det. ♥ 
 
"Long live all the mountains we moved, I had the time of my life fighting dragons with you. I was screaming, long live the look on your face and bring on all the pretenders, one day we will be remembered."
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?