Greeting Cards

2014



 
När jag var i LA för 2 år sedan passade jag på att köpa en hel del american greeting cards inne på Papyrus, men inte vilka som helst, utan dessa som Taylor har designat - visst är dom allt för fina?! Jag har gett bort en del (den normala användningen) men även ramat in största delen ut av dem jag har kvar för att ha dem som inredning i mitt rum. Fick upp tavlorna på mina vita vägghyllor idag, vilket tillsammans med alla vitmålade väggar blev riktigt fint och stilrent tillsammans. ♡
 
Jag blev hemma från skolan idag eftersom jag återigen har åkt på feber och förkylning, men som förhoppningsvis redan är påväg att gå över - iallafall febern. Imorgon är det nationella i engelska som gäller, tror att det är skrivdelen? Jag vet att ämnet kommer att ha med "Media 24/7" att göra och jag hoppas verkligen att det går att välja något ämne som känns bra och intressant att skriva om - eller vad säger ni?!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?