Hair thoughts

2014



(Bilder WeHeartIt)
 
Passade på att boka tid för klippning och färgning tidigare idag, eftersom jag blev hemma idag med då min feber och förkylning inte vill ge sig. Det var ungefär 1 år sedan jag färgade mitt hår sist, så det är verkligen på tiden att förnya det lite kan man säga. Jag är dock inte helt hundra hur jag vill ha håret - om jag ska färga det som jag gjorde sist, göra min ombre i andra färgnyanser eller färga håret i en färg bara? Jag känner väldigt mycket för att färga så som uppe i höger hörn, samtidigt som jag skulle vilja få med färgen på håret i vänster hörn - hur fint?! Jag har inte tid hos frisören för ens slutet av månaden, så får helt enkelt se vad jag kommer fram till tills dess. ♡
 



Anonym

http://matildays.forme.se

snyggt!







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?