Happy Mother's Day

2014



 
Trots att det enligt mig är mors dag året om, just för att man alltid ska ta väl hand om sin mamma - så är den här dagen till för att uppvakta våra mammor lite extra. Jag såg till att göra iordning lite fika i hemlighet under eftermiddagen, för att sedan överraska mamma. Bakade världens godaste kladdkaka, köpte massor av god frukt, fick tag i färska jordgubbar, lyckades hitta två stora flaskor av Loka Crush nere i vår by samt lät en stor burk Nutella och lite lösgodis också få följa med mig hem från affärerna. Hon blev riktigt överraskad, vilket alltid är lika roligt att se - älskar verkligen att överraska mina nära och kära?! Min mamma är allt bra hon, helt otroligt vilken fantastisk och stark människa hon är. Min absoluta största hjälte och förebild. Jag är så otroligt glad som har henne. ♡
 
"I never knew a real hero, until my mom became one."
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?