New Adidas Collection

2014



 
 
Om jag gissar rätt så är jag inte ensam om att tycka att den här nya kollektionen hos Adidas är allt för härlig?! "This sports apparel brand is taking advantage of the celebration of the World Cup of football in Brazil to pair up with The Farm Company and entrance us with an original, fresh and colorful line" sägs det om kollektionen och den innehåller flera olika sorters shorts, tröjor, byxor och skor. Mina favoriter måste allt vara den blåa tröjan och shortsen i ananasmönster - otroligt snygga. ♥
 
 



Sara

Pris på tröjorna osv??

Svar: Tröjorna kostar 800kr! :)
Elin Sinders


Helena

http://www.healthbyhelena.com

Åh…du skulle ha sagt till mig innan jag åkte, de var MYCKET billigare i Canada...

Svar: Attans också.. Det tänkte jag inte på att göra.. :(
Elin Sinders







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?