Sommar?

2014



 
Såhär har jag spenderat hela min dag, från förmiddag till eftermiddag - helt underbart. Det har varit runt 24 grader i skuggan hela dagen, så då kan ni tänka er hur varmt det har varit i solen?! Kan man säga att det är officiellt sommar nu? Det var meningen att plugga den här dagen, men jag får helt enkelt börja lite senare än planerat bara - lär funka lika bra! Hur som helst, den här veckan som vi har framför oss kommer att för min del innehålla massor av plugg till matte nationella, studieresa över dagen och jobb. Jag kom och tänka på att det är nu på året man behöver mest kraft till plugg, men har minst? Men det är bara att kämpa på helt enkelt, inte många dagar kvar! ♥
 



MATILDA

http://matildays.forme.se

gott :D







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?