Volang

2014



 
För någon dag sedan kom den här på posten, en huvtröja med volang nertill - hur fin och annorlunda?! Den kommer definitivt bli en favorit nu till sommaren om jag känner mig rätt. ♡
 
Nu är det äntligen några dagars ledigt framöver som väntar, vilket ska bli så otroligt skönt så pass mycket jag pluggat den senaste tiden. Igår tog jag det bara lugnt - solade ett tag på dagen, spenderade några timmar i gymmet på eftermiddagen, kollade film med mamma på kvällen och satt några timmar över Skype med Brooke på natten! Det är galet vad jag saknar den människan och det med att det är 8619 kilometer mellan oss gör inte saken bättre? Hur som helst, vi planerade och pratade en hel del om att få dit mig till Cali (som vi gör allt för ofta) antingen för att plugga eller jobba - vilket är ett mål jag ska kämpa för att nå efter att nu ha fått en ny och uppdaterad bild över allt. Det gäller att inte glömma att ingenting är omöjligt.
 
Idag har jag fixat saker kring jobbet, hjälpt mamma med lite saker och ska nu gå och fixa mitt rum medan jag äntligen har tid för göra det. Med tanke på det, så är det tur att det inte är sol ute idag - eftersom jag isåfall skulle legat ute på altanen och inte få något gjort alls!
 



Anonym

Var har du köpt den


Anonym

Var har du köpt den







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?