1989

2014



 
Idag är det äntligen den 27 oktober 2014, det vill säga - releasedatumet för Taylors nya album 1989. Om jag är redo för det här? Nja, tveksamt skulle jag säga. Det är ingen talan om saken att jag inte är redo för ett helt nytt album, utan anledningen är - vart tar tiden vägen? För någon enstaka dag sedan var det hela 4 år sedan hennes album Speak Now släpptes och skulle jag dra några hastiga slutser här och nu enligt min hjärnas uppfattning skulle jag antagligen säga att det var några enstaka månader sedan. Förstår ni vad jag menar? Inte nog med det, vi närmar oss dessutom december månad - det vill säga att under den månaden kommer Taylor och hennes musik ha funnits i mitt liv i hela 6 års tid. 
 
Hur som helst, om ni inte har gjort det redan - gå och köp 1989 på en gång. Jag har varit lite skeptisk till att det här albumet skulle gå helt pop, men faktiskt (som jag egentligen inte tvekande på överhuvudtaget) så lyckades hon som alltid annars. Det här albumet är magiskt. Tro mig. Mina favoriter? "Blank Space" "Wildest Dreams" "Bad Blood" och "Clean" ingår just nu i den katoegorien - riktiga underverk om jag får säga det själv. 1989 D.L.X innehåller dessutom 13 stycken otroligt fina Polaroids som kommer att få inta mina väggar inom några dagar. Ja, vad ska jag säga? Låt denna 1989 era börja. 
 



MATILDA

http://matildays.se

Ja man kan verkligen undra vart tiden tar vägen.. :o







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?