Autumn faves

2014



Dr. Martens // UGGs // Cut Out Boots från NewLook
 
Nu börjar det verkligen märkas av att hösten är här, både genom kylan och färgerna på alla träden. Jag vet inte vad ni känner, men enligt mig så känns det som att hösten kommer bli väldigt kort i år? Jag menar, förra året kom första snön för oss i slutet av den här månaden?! Jag ser iallafall fram emot vintern ganska mycket, just för att den är så pass mysig som den är - helt klart en av de bästa årstiderna. Hur som helst, mina höstfavoriter gällande skor i nuläget är definitivt mina Martens, UGGs och Cut Out Boots - en variation av skor som passar till vardera outfit. 
 
Nu ska jag ta och fokusera på lite plugg eftersom mina kommande dagar och veckor ser ganska fullbokade ut, så det är lika bra att få klart saker och ting redan nu. Behöver jag ett lycka till? Kan hända!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?