Autumn

2014



Kappa, Vero Moda // Tröja, Lindex // Stumpbyxor, H&M // Skor, Dr. Martens
 
Åh, jag verkligen älskar att det äntligen är höst ute just nu - det måste vara den allra bästa säsongen när det kommer till kläder. Kappan ni ser på bilden fick följa med mig hem senast jag var i Sthlm, vilket jag är riktigt glad över att den gjorde - stor favorit. En höst utan kappor, vad är det?!
Annars då? Imorgon ska jag på en introduktionsdag hos McDonalds där jag ska börja jobba framöver. Jag tänkte att det är trots allt ett jobb som går att kombinera riktigt bra med skolan, med tanke på öppettiderna samt hur när det ligger - så var iväg på arbetsintervju för någon vecka sedan och fick ett samtal förra veckan om att jobbet var mitt. Så förutom mitt jobb som eventpersonal och mitt volontärjobb hos UngCancer - kommer jag även befinna mig där framöver. Många bollar i luften eller vad man ska säga, men det gillar jag!
 



Helena

http://www.healthbyhelena.com

Men va!? Grattis till jobbet!!! :D







 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?