H&M faves

2014



 
Igår kväll satt jag och kikade runt lite bland alla nya höstnyheter som har kommit in lite här och där. Det är inte för ens NU det känns att hösten börjar ta över helt och hållet - håller ni med? Hur som helst, hittade dessa tre plagg inne på H&M som jag blev helt fast vid. Favoriten är helt klart den till vänster, som jag tänkte passa på att införskaffa imorgon då jag drar ner till Sthlm en liten sväng. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit i skolan, men även bestämt ämne (tredje gången) för mitt gymnasiearbete som ska arbetas med under hela tredje året. Här uppe får vi inte längre rikta in oss på vad som helst, inte heller göra något praktiskt - så det är en aning svårt att lyckas få igenom sin vilja till lärarna kring vad man vill göra. Men det ska nog bli bra, känner att jag har läget ganska mycket under kontroll nu. Vad ska ni andra treor göra för arbete? Praktiskt eller inte? Vilken inriktning ska ni dra det till?
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?