Bring it on

2015



Hårband, H&M // Tröja, Vero Moda // Byxor, Gina Tricot // Skor, UGG Australia
 
Den här dagen bestod av en tidig morgon i form av lite plugg och supergod frukost, efter det blev det några timmars jobb och sedan en hel del pluggande, som antagligen kommer att hålla på tills efter midnatt skulle jag tro? Det här skolveckan bjuder på otroligt mycket inlämningar, seminarium och allt vad det nu heter, så det blir nog att prioritera plugg före sömn veckan ut som det ser ut just nu!
 
Hur som helst, snart är det iallafall över vilket jag är så otroligt taggad på - trots att jag eventuellt har planer på att börja plugga igen lagom till nästa år. Jag kommer iallafall att jobba på KappAhl under sommaren och vad som händer efter det är numera lite oklart eftersom jag för någon vecka sedan fick för mig att andra planerna till något 'lite större' så att säga. Jag har ju alltid försökt att 'gå utanför boxen' så mycket som möjligt och det var just det som slog mig, varför inte fortsätta med att göra så trots att vägen dit nu kanske är lite svårare? Det kommer som sagt förmodligen bli plugg och isåfall inte i Sverige, alternativt jobb - om det nu skulle gå vägen. Med andra ord, är det lite oklart just nu - men som förmodligen kommer att lösa sig inom kort. Till alla er andra som tar studenten i sommar, vad är era framtidsplaner? Let me know!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?