Black Oak Watch

2015



 
Sisådär 20 dagar innan julafton, passade jag på att köpa mig själv en tidig julklapp - nämligen en Black Oak klocka, en av alla klockmärken vi säljer på jobbet med andra ord! Hur snygg är den inte? På inte talan om asken dessutom?! Jag är iallafall hur nöjd som helst, har länge funderat på att köpa denna variant så det kunde ju inte bli bättre!
 
På tal om julklappar, så har de flesta beställda julklapparna av dem jag väntar på, trillat ner i posten idag - så det var ju förväntansfullt bra? Jag är en sådan person som älskar att ge, men när det kommer till att få - har jag inga som helst förväntningar eller önskningar. Det är trots allt att vara med sina nära och kära som julen handlar om, glöm inte bort det mitt under all julstress - ok? Ps. Juste....har cirka 16 julkort att skriva (läs: skriva noveller) och skicka...idag helst? Jag kanske borde sätta igång? Ja. Jo. C ya.
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?