Out of the Woods

2015



Tb till en alldeles för höstlig dag i november 
 
Hur kommer det sig att det redan är över en månad sedan dessa bilder togs? En ännu bättre fråga: Hur kommer det sig att om mindre än en vecka är vi redan inne på år 2016? Jag tänkte inte dra en årsresume i detta inlägg, men kort och gott så har nog 2015 varit ett av de bästa åren hittills? Gällande i stort sätt alla så kallade faktorer? Med andra ord, det kommer bli extra roligt att påbörja årets bildkollage den här gången med alla årets underbara äventyr! 

Just nu, så har jag precis kommit hem från jobbet och imorgon så åker jag ner till Sthlm över dagen för att träffa mina närmsta vänner och göra stan - trodde inte jag skulle få se dom igen det här året men så blev det visst ändå?! Juste ja, sedan får det ju inte glömmas bort morgondagens stora mission: Nyårsklädsel - wish me luck..
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?