MacBook Skin

2015



 
För någon vecka sedan fick jag för mig att göra en så kallad "storrensning" av min dator, ta bort onödiga bilder och dokument som bara ligger och tar massa plats. I samband med det, fick jag även för mig att designa ett eget skin till min dator - just för att få den här förnyelsebara känslan ni vet?!

Jag tillbringade någon timme inne på CaseApp för att få till det precis som jag vela ha det och voila - här ser ni resultatet! Jag använde Taylor's Polaroid foton (som ni ser hängandes ovanför min säng) fast i digitala kopior och satt sedan och laddade upp foton, ändrade storleker samt flyttade dem hit och dit. Jag blev otroligt nöjd med det då designen såg exakt likadan ut i verkligheten som den jag gjorde på datorn, med andra ord - inte sista gången jag beställer från CaseApp! ♥
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?