Vintern..?

2015



 
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det här med att precis all snö är borta, så långt ifrån dessa bilder jag tog förra veckan som man kan komma? På ett sätt är det hur skönt som helst, men samtidigt så lär snön komma senare istället om den inte ligger kvar tillräckligt länge nu? Hur som helst, jag har varit lite småsjuk de senaste dagarna, det vill säga - sjuk men inte riktigt sjuk som i att det har brutit ut helt. Nu känner jag mig dock bättre, så det kommer firas med pass nere i gymmet och sedan en mycket behövlig storstädning av mitt rum.

Jag har inte hunnit med så jättemycket idag, mer än att designa och beställa ett så kallat "skin" till min MacBook inne hos CaseApp. Jag blev verkligen hur nöjd som helst och kan knappt vänta tills det kommer ner i brevlådan. Perfekt sätt att fira inför skolans sista termin eller vad säger ni?! ♥
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?