Amazon Adventures

2015



 
Som rubriken lyder - så drog jag och Emma iväg på äventyr med hennes Amazon (för er som inte vet, är det en bil - vet att alla inte har koll på sådant) förra veckan. Vi hamnade först någonstans ovanför Fryksås (första bildhalvan) och sedan i Grönklitt (andra bildhalvan), mitt i den så kallade Mellanbacken. Gifflar, Maryland kakor (sen när har dem börjat säljas i Sverige?!), saft och Celcius - iconic picnic I'd say. 
 
Igår spelade vi dessutom in en så kallad challenge, som jag precis redigerade klart - den kommer förmidligen upp här inom kort. Den toppar faktiskt väldigt högt, galet rolig en att spela in måste jag säga. Vi beställde även hem massa saker inför Halloween(!) och testsminkade även litegrann - blev hur taggad som helst. Bring it on. 
 
Hur som helst, har precis varit ute och spraymålat mina tavelramar (nytt tema i rummet på gång!) och nu ska jag titta på det senaste Chicago P.D. avsnittet som kom ut igår. Imorgon är det jobb som gäller, början inte för ens 12.00 så antingen blir det en sovmorgon, eller så blir det en...effektiv morgon med massa saker gjorda - det visar sig. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?