October 12th

2015



KappAhl's absolut mysigaste cardigan  
 
God eftermiddag på er! Idag säger min nya kalender (som det kommer att komma upp ett inlägg om senare!) ledig dag vilket ska bli ganska skönt (trots att jag älskar att spendera dagarna på mina underbara arbetsplatser) eftersom jag har varit lite småkrasslig den senaste tiden och med bara torsdagen ledig förra veckan gjorde det lite svårt att hinna vila upp sig till fullo. Hur som helst, den här lediga dagen kommer att bestå av lite online shopping, foto session ute i skogen, fixande med mitt abonemang/telefon och ja...varför inte lite bakning?
 
Annars då? Jo, men det har förvånadsvärt varit väldigt mycket positivt den senaste tiden, mammas återbesök gick galant, jag stormtrivs (eller heter det stortrivs..?) på mina jobb, massor av bra saker händer mina vänner och citatet "Eventually all the pieces fall into place. Until then, laugh at the confusion, live for the moment and know that everything happens for a reason." börjar äntligen att visa sin sanning. 
 
Nu ska jag dra mig ut för att fota lite, välkomna hösten ännu en gång!
Vi hörs!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?