Axcent of Scandinavia

2015



 
Söndag - välkommen, I've been waiting for you. Nej, inte riktigt - men efter att ha jobbat hela veckan så är det skönt med lite ledighet må jag säga. På tal om jobb, så införskaffade jag mig denna klocka från Axcent för några dagar sedan. Jag har varit ute efter stilren, bra klocka ett tag nu och eftersom det dessutom underlättar så mycket när man ska ställa in tiden på kundernas klockor inne på Ur&Penn, så denna favorit fick det bli utan tvekan. 
 
Nu ska jag fortsätta städa mitt rum, läsa och skriva lite - är mitt uppe i min så kallade 'framtidsplanering' som går sakta men säkert framåt. Jag har ändrat åsikterna mina lite, som jag nämnde en aning i mitt tidigare inlägg, det med att spontaniet faktiskt kan kombineras med väl planering. En fråga som jag har börjat ställa mig själv: "Om du gör si och så, kommer du steget närmare målet ditt du vill nå?" och om det inte gör det, varför ska jag lägga ner tid/pengar/arbete på det? Varför inte lika väl lägga allt, precis allt, på saker som tar mig sakta med säkert dit jag verkligen vill nå? Det vill säga, jag må vara en riktigt spontan person, det är jag fortfarande, men på sistone har jag börjat tänka steget längre, för att komma steget längre. Period. 
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?