sunday

2016



...earlier today
 
En söndagsbild där jag lyckades capture:a flera favoriter i en och samma bild? Mitt läppstift from Gerard Cosmetics i färgen 1995 (som bara under dom senaste dagarna har blivit en favorit), min iPhone som numera säger "Taylor Swift follows me on Tumblr so your opinion is invaild" (bc true he he), mitt fina Thomas Sabo armband jag fått av mi familia, lika så berlockerna, (och det är därför det armbandet är så speciellt) samt min underbara KappAhl's arbetsplats, såklart. There we go.
 
Beställde dessutom nyss en så kallad action-kamera från Denver, en Denver AC-1300 rättare sagt, som jag är galet excited på att testa. Den gick inte på många hundralappar, samtidigt som den verkade väldigt prisvärd, så det blir att se!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?