Lunes

2016



 
Halloj där! Ny vecka, nya möjligheter - som man brukar säga, visst? Och varför inte lite nya smycken på det? Införskaffade mig ny klocka och ett tussin(?) ringar på jobbet förra veckan som jag nu är helt fast i, har kört på rosé ett bra tag nu - så nu går jag över till silver ett tag!
 
Helgen spenderades i Bergen, Norge med huvudstyfte Silje's 22 födelsedagsfest - kan knappt förstå att jag hunnit träffa norskarna mina redan tre gånger i år? Silje hade ingen aning om att jag skulle komma, så överraskade henne i fredags med hjälp av Kristina som redan var där - it succeeded! Hur som, helgen var hur bra som helst men vem är förvånad? Mina amigas är hur bra som helst as well
 
Dagen idag har spenderats på jobbet och sedan nu under kvällen, framför senaste Chicago PD avsnittet tillsammans med en vaniljsemla direkt från Friks - bra start på veckan om jag får säga det själv! Imorgon är det återigen jobb som gäller så snart blir det ett godnatt från mig!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?