Chinchilly

2016



 
Åh jag måste bara tips er om min nuvarande favoritfärg när det kommer till nagellack, nämligen denna stilrena färg från Essie vid namn "Chinchilly" - så himla fin?! Har säkert burit den non-stop den senaste månaden? Essie är utan tvekan mitt favoritmärke gällande nagellack då det både täcker bra, sitter kvar cirka en vecka samt har otroligt fina färger. Den enda nackdelen måste nog vara att lacket blir gammalt ganska snabbt om man inte använder färgen på ett tag.
 
Idag var veckans första lediga dag och den börjdes med att ta en sovmorgon, frukost på det och sedan tänkte jag fora ut och fota lite. Längre än till trappen utanför dörren kom jag tyvärr inte, utan slog till med att halka på trappan och sedan for jag vidare rakt ner på grus-is-marken och skrapade up mina ben totalt...haha? Aja, blev en slappdag helt enkelt och imorgon är det återigen jobb som väntar!
 








 ELIN SINDERS


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?